Saturday, November 2, 2013

Jak jsem jela do Londýna

Myslím, že jsem trochu vynechala vysvětlení proč Little Potato = Brambůrka "vyrazila do Londýna" a proč píše tady celou tuto věc. 

Od 1. října jsem začala pracovat v Mondelez UK. Mám úžasnou možnost pracovat v marketingu značky Cadbury na obrovském trhu, kde se dějí velké věci. 

Tak jsem si sbalila své věci (všechno co k životu potřebuji do dvou kufrů a jednoho příručního zavazadla), rozloučila jsem se a nasedla na letadlo do Londýna. Samozřejmě jsem dělala tvrďačku a pak jsem se jak mimčo rozbrečela v letadle (ale to nikomu neříkejte,jo?).




Takže tento blog je způsob, jak říct mé rodině a přátelům, že jsem stále na živu a pořád si ten život užívám. Navíc mým skromným přáním je se s vámi podělit nové podněty z každodenního života, o ten "čistý pocit objevování, který dělá život  vzrušujícím" z citátu Juliana A., mého oblíbeného fylozofa a člověka ;)

Příjemné čtení!

Ráda od vás uslyším vaše názory.

Vaše Brambůrka




No comments:

Post a Comment